Nyt on ollut kyllä jonkun aikaa siitä kun viimeksi kirjoittelin, toivottavasti ette tylsistyneet ihan 100% odotellessanne kirjoituksiani.
Tulin uudenvuodenyönä kotiin äidin kanssa Italian Napolista, siellä noin 10 astetta päivällä lämmintä. Siellä kävimme muummuassa Caprilla,( jossa oli erittäin hienot maisemat) ja nähtiin ihkaoikea pankkiryöstö. Kävelimme juuri ohitse kun poliisiautoja ajeli aivan hurjasti samaan suuntaan kun mekin olimme matkalla, joten päätettiin käydä ihan huvikseen katsomassa.
Nyt tiedän, että en ikinä kirjoittele mitään mielenkiintoista, mutta jos tietäisin mistä TE lukijat olette kiinnostuneet, niin kirjoittelisin sitä. Siksi pyydän teitä lähettelemään sähköpostiini vinkkejä siitä, mitä haluatte lukea. Sähköpostiosoitteeni han oli [email protected]. Haluaisitteko esim lueskella nettisivuvinkkejä, horoskooppeja, päiväkirjaani vai mitä? Jos olette kirjoitelleet omia tarinoita, vitsejä, kirjekaveriilmoituksia, flirttailuvinkkejä tai mitä tahansa muuta , niin voitte myös lähetellä niitä sähköpostiini.
Kommentit